Andere blog

12 juli 2017 - Arequipa, Peru

Dag allemaal

We hebben besloten een andere blog te gebruiken die veel overzichtelijker is. Jullie kunnen vanaf nu onze verhalen lezen op http://www.maite-geertontheroad.com

Hier staan alle verhalen en foto's per land en stad gesorteerd (zie linkerkolom. De laatste reisverhalen en foto's zullen wel altijd op de hoofd pagina te vinden zijn). Telkens wanneer we iets posten zullen jullie nog altijd een mailtje krijgen.

Ps: De switch naar het nieuwe systeem, en drukke toeristen leven ;), heeft voor een beetje vertraging gezorgd, maar de eerste verhalen van Peru staan nu online. De rest volgt spoedig.

Groetjes

Maite en Geert

Groetjes

G&M

1. Gerd en Karl:
    31 juli 2017
    Hoi Maité en Geert,
    Ik weet niet wat ik eerst moet vernoemen zo'n mooie foto's en wat zien jullie er schitterend uit!
    Ik zie aan de mooie foto's dat jullie een fijne tijd hebben en dat jullie goed in je vel zitten dat stralen jullie gewoon uit.
    Fijn om dat allemaal mee te zien vanuit ons klein maar goei België.
    Ook de foto's van de mensen ginder de folklore , de natuur en de gebouwen .
    Het is gewoon fantastisch wat jullie meemaken zo'n unieke kans ik wou dat ik erbij was .......
    Wishful thinking ! Geniet ervan met volle teugen en later kom je het hier maar eens vertellen.
    Wij hadden zaterdag ons feest voor onze zestigste verjaardag jaja 60 ! Begint te tellen hè!
    Luc en Linda waren erbij en het was super gezellig ! Fijn dat we jullie familie kennen. Hou ons maar verder op de hoogte en het gaat jullie goed , echt waar , maar wees voorzichtig hè!
    Lieve groeten van Gerd en Karl XXX